יום רביעי, 13 באפריל 2011

סקס עם אישה מכוערת

גבירותי, אני עומד לחלוק אתך סיפור המכיל המושג עוצמה ניתן להשתמש כדי לשנות את החיים שלך. כעת, ייתכן שלא לאשר איך אני בא ללמוד את המושג הזה, אבל זה לא לקחת ממנו את מה עצום ההבדל הוא יכול לעשות עבורך ...

כמי בברים ברצועת (חלקן בעירום לגמרי בעירום חלקי) בערים גדולות כמו שיקגו, דאלאס, לוס אנג 'לס, סן פרנסיסקו, וכן הלאה, מצאתי חוויה בלתי נשכחת ביותר שלי בר ברצועת תוך בטיול ספרינגפילד, מיזורי.

נכנסתי למועדון חשפנות זה עירום חלקי והיה שם לפחות תריסר מאוד בחורות יפות עם גופות מושלמים כמעט - ולא אדם אחד בודד היה מעוניין בהם ...

... כי לא היה זה ילדה אחת ...

יחסית לדבר, היא הייתה הילדה הכי מכוערת שיש. היא בהחלט היתה שמנמנה, היו סימני מתיחה, וכן חזה קטן למדי היו ...

... והיא הייתה בחורה שכל בחור במועדון היה בשורה לראות.

זה לא לקח, אבל רק לרגע לי לראות מדוע. למעשה,סקס יש לי את עצמי בתור מהר ככל יכולתי כדי שאוכל לחוות את זה בשביל עצמי. הנה מה שקרה כאשר הגיע תורי ...

חשפנית זה נתן בי מבט ישיר בעיניים שהיא מגובים עם המילים מהפה שלה שהיא מגובה בתנועות של הגוף שלה - כל שלושה מהם אמר, "אני ממש רוצה אותך כל כך רע אני בקושי יכולה לסבול את זה . אני רוצה לקחת אותך לסיבוב הנאה מינית כמו שאתה כבר לא לפני. אני בובה העונג שלך ואף אחד לא יוכל אי פעם לרצות אותך כמו שאני. אני חולם המינית שלך לבוא "נכון.

מה היא נראתה כמו שום דבר לא התכוון אלי. העובדה של 100 אנשים אחרים היו רואים אותי עם האישה הזו לא אמר לי דבר. הייתי שמח להיות שיתוף הזרקורים עם האישה הזאת.

עכשיו, הוא לא כל כך מעניין? סוג של הולך נגד הזרם של לדעה הרווחת שרק גברים רוצים את הבחורה הכי יפה לא?

הנערה "המכוער" של רצועה זו, המשותפת פיקד על תשומת הלב של הפטרון כל זכר לשם - פשוט משום שהיא יודעת מה הסתובב גבר על ויש לה את הביטחון כדי לתת לו מה שהוא רוצה - והיא הבינה איך היא נראית wasn ' לא כל כך חשוב.

סיפור זה ממחיש אמיתה חשובה.

כיצד אדם "ארוז" יש השפעה קטנה מאוד על מה שהם יכולים להיות, להשיג, להשיג, ויש להם.

האדם "הממוצע" עם עמדות ימין בתוכם, בשילוב עם היכולת לכוון אותם עמדות ימין על אנשים אחרים בדרך הנכונה תהיה, בטווח הארוך, לנצח על פני אדם "די", אשר אינו כולל את הזכותהעמדות שהוא מרוכז בעצמו.

במילים אחרות, חשפניות בסיפור לעיל שהיו "ארוז" יותר טוב (יותר טוב) לא יכול לגעת חשפנית שלא היה "ארוז" גם (לא כמו נאה), אבל מי היה מספיק ביטחון בעצמה לתת לאחרים את מה שהם רצו.

מה זה אומר לך הוא, כי הגישה שלך ואת המבט כלפי האיש שלך הוא הרבה יותר יקר, חשוב, ומושך אליו יותר מכל מאפיינים פיזיים אתה יכול או לא יכול להחזיק.

בוודאי, אתה צריך להמשיך לשאוף להיות אטרקטיבי ככל שתוכל. אבל, כל מה שאתה יכול לעשות כל מה שאתה יכול לעשות. כאשר עשית את הטוב ביותר שלך על המראה שלך, ולאחר מכן, הגישה שלך ביטחון, ונקודת המבט היא כל מה שאתה צריך כדי "להביא לך את שארית הדרך הביתה" מבחינת שמירה על תשומת הלב של האיש שלך.

כעת, ניתן להציג את המושג הזה של "אריזה אנטומי להיות חשובים" כמו חושד אז תן לי לשאול אותך שאלה?

אתה בוודאי מכיר או שמע על גבר או אישה לעזוב / להתגרש לוויה שלהם על מישהו שלא היה כמעט פיקאפ מושך כמו לוויה הראשון שלהם היה?

כמובן שיש לך.

מדוע אדם רציונלי הייתי עושה את זה?

מכיוון חדש, לוויה "מכוער" ידע מה חשפנית "מכוער" בסיפור הזה ידע - אם אני יכול בביטחון לתת לווייתי מה שהוא רוצה (בהנחה שזה משתלב עם הערכים שלי), אני יכול יביס כל "מתחרה" לא משנה כמה יפה היא עשויה להיות.

גבירותיי, מילה של זהירות אף ... כשאתה תופס אותו אתם מחפשים אותו בכיכר בעיניים, קל ללכת על אותו, אתה יכול לתת את המסכן :-) התקף לב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה